Zapisz się do naszego newslettera i uzyskaj 10% rabatu na zakupy

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
  • SSL Bezpieczne zakupy

  • 14 dni na zwrot towaru

  • Szybka wysyłka

  • korzystne ceny

  • sprawdzona jakość

10%
RABATU NA ZAKUPY

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA


*zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

ZWROTY:
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Yourka produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:
ST Trade Tomasz Olszewski
ul. Przylesie 18
62 -025 Siekierki Wielkie

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i paragonem/lub fakturą.

- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
- Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.

Pobierz formularz zwrotu: POBIERZ 

REKLAMACJE:
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga e­mailową w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacji dostępnym poniżej oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:
ST Trade Tomasz Olszewski
ul. Przylesie 18
62 -025 Siekierki Wielkie

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej i uznanej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe Yourka zobowiązuje się zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. O wynikach reklamacji informujemy meilowo.
Zwroty kosztów transakcji (jeśli dotyczy) reklamowanego produktu realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od rozpatrzenia reklamacji na konto bankowe podane w formularzu reklamacji.

Pobierz formularz zwrotu: POBIERZ 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl